Σάββατο, 7 Μαρτίου 2015

Σχόλιο για την δικαστική απόφαση που αθώωσε τον τραμπούκο νεοναζί Ηλία Κασιδιάρη

 Θα είμαι σύντομος και περιεκτικός. 



Λένε πως πρέπει να σεβόμαστε τις αποφάσεις των δικαστηρίων του αστικού συστήματος...
Αυτό το «δεν προκλήθηκε βλάβη διαρκείας και ότι δεν διέκρινε δόλο για τέτοια βλάβη»... πράγματι θα το σεβαστώ και θα το βάλω στα αρχεία μου. Όπως στα αρχεία έχω και το βίντεο με τις γροθιές του Ηλία Κασιδιάρη.

Και όταν περάσουν τα χρόνια, (λίγα ελπίζω) και έρθει η στιγμή που θα ζούμε σε μια σοσιαλιστική Ελλάδα θα βγάλω την απόφαση και το βίντεο από τα συρτάρια και θα τα τρίψω στη μούρη των φασιστών που θα βρεθούν μπροστά μου.
Όχι δεν θα είμαι βίαιος, ούτε θα προκαλέσω βλάβη διαρκείας και σε καμιά περίπτωση δεν θα υπάρξει δόλος στις πράξεις μου.
Απλά θα θυμήσω στους απογόνους των Γερμανοτσολιάδων πως ήταν η αστική δικαιοσύνη μια μέρα των ημερών.

1 σχόλιο: